Sprawdzone metody dotyczące rozwijania wiedzy i praktyki z marketingu
2 min readW ostatnich latach niezwykle poszerzyła się branża szkoleń online. Dzisiaj uczyć można się w zaciszu własnego domu, praktycznie z niego nie wychodząc. Mimo wszystko można podczas takiej nauki korzystać z wiedzy największych umysłów, autorytetów, osób będących najlepszymi w branży. Dlaczego? Dzięki internetowi. Branża, o której wiele można się dowiedzieć podczas webinarów, z konferencji online i szkoleń, to marketing.
Marketing online, czyli jak uczyć się sprzedawać przez internet
Artykuły o marketingu, które traktują ten temat trochę sucho i bez praktyki, raczej nie mają dzisiaj racji bytu. Dużo lepszym pomysłem będzie uczenie się od najlepszych, którzy rzeczywiście osiągnęli sukces w marketingu, pracując na przykład z wielkimi markami lub tworząc własną markę. Najciekawsze jest to, że to często ludzie młodzi, o którzy nie zawsze ukończyli studia. Okazuje się, że trzeba mieć po prostu dobre pomysły i trochę odwagi, aby wcielać je w życie. Wiele osób osiągnęło sukces w sprzedaży na przykład własnych produktów tak naprawdę poruszając się trochę co o matko i ucząc się na własnym doświadczeniu. Teraz piszą o niej artykuły o marketingu oraz tworzą szkolenie online, które bazują na ich własnym doświadczeniu. Warto uczyć się od takich osób, analizując ich case studies. W ten sposób przemycać dobre praktyki również dla swojego biznesu online.
Konferencja online z najlepszymi
Jeszcze jakiś czas temu uczestniczenie w konferencji oznaczało, że najczęściej wyjeżdżamy do innego miasta i tam na żywo słuchamy osób, który wygłaszają swoje wystąpienia. Dzisiaj wygląda to zupełnie inaczej. Największe autorytety i osoby znane z jakiejś branży wygłaszając swoje wystąpienia przez internet, w czasie rzeczywistym lub nagrywając je wcześniej. Warto korzystać z takich materiałów i pamiętać o tym, że bardzo często mają one dużo większy praktyczny wymiar niż na przykład studia.
Dla kogo szkolenia o marketingu?
Dla kogo dedykowane są te szkolenie? Marketing online to dziedzina wiedzy szeroko związana z e-commerce, a zatem ze sprzedażą w internecie. Wbrew pozorom wcale nie jest to takie proste. Trzeba nauczyć się analizowania twardych danych i wyciągania z nich wniosków, tak by w przyszłości poprawić sprzedaż i niwelować różne błędy. Szkolenia dotyczące tego tematu będą zatem dobre dla osób, które pracują w firmach sprzedażowych, ale też prowadzą własny biznes.