20 kwietnia, 2024

Kekusz.pl

Portal ogólnotematyczny

Reklama i wykorzystanie w niej kalendarzy

2 min read

Wiele produktów które stosuje się w codziennym życiu wprowadzone zostały do kampanii reklamowych jako ciekawe gadżety. Na pewno zaliczyć trzeba do nich kalendarze, które od bardzo wielu lat są elementem wielu kampanii reklamowych.

Popularne kalendarze reklamowe

Jednymi z częściej wybieranych jako forma reklamy na pewno są kalendarze firmowe. Odpowiednio zaprojektowane, przedstawiają one zazwyczaj sylwetkę firmy i jej ofertę, jak również zawierają dane kontaktowe. Ilość umieszczonych na kalendarzu informacji zależy zazwyczaj przede wszystkim od wybranego ich rodzaju i ilości miejsca na nich. Bardzo popularne są na przykład kalendarze z logo, często w formacie kalendarzy trójdzielnych. Doskonale sprawdzają się nie tylko jako element do biur, ale także w domach. Obecnie każdy producent kalendarzy jest w stanie zaoferować zainteresowanym klientom możliwość wydruku praktycznie każdego ich rodzaju, jak również często dostosowania ich wielkości do indywidualnych oczekiwań klienta. Poza ciągle popularnymi formami kalendarzy naściennych bardzo dużym zainteresowaniem w ostatnich latach cieszą się między innymi kalendarze kieszonkowe, które często przyjmują rozmiary i wielkość wizytówek.

Co umieszcza się na kalendarzu

Kwestia tego, co zawierają kalendarze firmowe to zazwyczaj indywidualna decyzja każdego zlecającego ich wykonanie klienta. Gdy chodzi o kalendarze z logo, zazwyczaj poza samym logo zawierają także dane kontaktowe do firmy, takie jak mail czy numer telefonu. W zależności od ilości miejsca można umieścić także dane takie jak adres strony internetowej czy dokładny adres firmy.

Producent kalendarzy zazwyczaj doskonale wie, na co zwrócić uwagę przy ich produkcji i projektowaniu. Dlatego klienci, którzy nie mają własnego projektu a zgłaszają się do nich ze zleceniem produkcji kalendarzy mogą liczyć na fachową pomoc jak również bardzo często na to, że producent wykona dla nich w pełni profesjonalny projekt. Obecnie wiele agencji reklamowych ma umowy z producentami kalendarzy, co gwarantuje im to, że dla ich klientów będą one wykonane na czas jak również zgodnie z wszelkimi ustaleniami. Ceny wydruku kalendarzy często uzależnione są przede wszystkim od ilości, jednakże i tak z pewnością można je zaliczyć do bardziej atrakcyjnych, jak chodzi o produkcję gadżetów reklamowych.